GÜNDELİK | Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9 | Tüketim, Masraf, Kronik Sorunlar ve Her Şey

27 Apr 2021
61 267 Baxış

90'lı ve 2000'li ait genellikle lüks otomobilleri araç sahipleri ile değerlendirdiğimiz GÜNDELİK serimizde bugün CL9 kasa 2003 model Honda Accord modeliyle beraberiz. Günümüzde fiyatları 2.el B segmenti modellerin bile atına düşen bu D segmenti otomobil, sunduğu özellikler, tasarım ve güçlü motoru ile birçok kişinin radarında yer alıyor. İşte biz de bugün; Honda Accord CL9'un tüketim, masraf, kronik sorunlar, konfor yaşam alanı ve performans gibi özelliklerine değineceğiz ve hem kendi tecrübelerimizi hem de araç sahibinin tecrübelerini sizlere aktaracağız. Umarız videomuzu beğenirsiniz. İyi seyirler.

Şərh
  • 16 yaş üstü 2.000-2.500cc motorlu araclar vergisi 6.aylık 1430 tl diyor arac sahibi.nasıl oluyo internete yıllık 819tl yazıyor

    Mehmet KurtMehmet KurtGün əvvəl
  • Zamanında kullandığım tadını sonuna kadar aldığım bir araç. Videoda kronik sorunlardan çok bahsedememiş araç sahibi ben bahsedeyim; *Ansızın yatak sesi gelebilir şansınıza 500 bin kullanda var 180 binde yatak sesi gelende var *Cam motoru bozulabiliyor sadece motor satılmıyor teliyle birlikte satılıyor *Motor takozları yağlı FD6 sahipleride bu derdi bilir *Direksiyon pompası hortumu bahsedilmiş videoda *Cam tuşları merkezi kilitte bahsedilmiş FD6 larda da görülen bir durum yan sanayi kesinlikle randıman vermiyor *Şanzıman bakımı zamanında yapılmış ve yapılmaya devam ediyorsa sorunsuzdur diyebiliriz *Teyp cd okuyucu genelinde arızalı denk geldim *Antifriz bu arabalarda kalorifer peteğinin gerçekten canı yoksa çabucak tıkanır *Vsa bazen çok saçma çalışıyor sizi dengeye sokacağına daha çok açı verdirebiliyor denge ağırlığı dağılımının çoğu önde olan bir araç *Tavan döşemesi yılların güneş ısısı diyelim sarkıyor Bunların sadece tavan döşemesi, kapı kilit, direksiyon pompası kısmı başıma geldi güzel araba ben keyifli kullandım beni mutlu etmişti 🙂

    Arda AydınArda AydınGün əvvəl
  • Ethem abi , bu klasmanda değeri bilinmeyenlerden olan Hyundai Sonata testi gelirse muhteşem olur ..

    Burak METBurak MET3 gün əvvəl
  • Ethem bey merhaba e39 manuel 520 alcaktım bu video denk gelince kararsız kaldım şimdi accord vtec e39 m52 b20 arasındaym bana bi fikir verirseniz sevinirim teşekkürler

    Çağlar BeyÇağlar Bey5 gün əvvəl
  • 1.5 sene boyunca 1.8 ls honda accord otomatik kullandım. Daha 100bin kmdeydi. Bindiğim en iyi fiyat performans arabası olabilir.

    Emir ÇiçekdağıEmir Çiçekdağı8 gün əvvəl
  • Yastan kurtariyor ama motor hacminden 1430x2 =2860 ucuz bir vergi degilmis kardes yoksa albenisi guzel accord iyidir yoksa kalitesine cok sozumuz yok biz kafayi volvoya taktigimiz icin diger markalara kafa yormuyoruz

    Alcatel PixiAlcatel Pixi9 gün əvvəl
  • On numara araba bende de vardı, 640bin km yapmış olanı gördüm

    Serhat AydemirSerhat Aydemir9 gün əvvəl
  • kullanıp memnun olanlar var mı 2.4 yarı otomatik şanzıman bakımı parçası nasıl

    TürkerTürker10 gün əvvəl
  • Etem abi b5.5 kasa 1.8t Passat da inceler misin

    Hasan HüseyinHasan Hüseyin11 gün əvvəl
  • Türkiyede 1.0 Motor tüplü araba en iyisi 😶

    Sedat AltındağSedat Altındağ12 gün əvvəl
  • Türkiye’de muadilleri olan Alman guruplarındaki araçlar kadar kıymet görmemiş bi arac..bunda 2.4 oluşundan kaynaklanan MTV de etkin rol oynamistir..Honda accord 2.4..k24a3 motor koduyla 190 bg lik d segmen bi arac..hastalık derecesinde kendini sevdiren bi arac..bagimlilik yapıyor.ondan sonra bindiğiniz hiçbir atmosferik arac mutlu etmiyor..2.0 turbo dan asagi arac düşünmez oluyorsunuz..kesinlikle kullanılması gereken bi araç fiyat performans açısından.. Bg

    sercan yamansercan yaman12 gün əvvəl
  • Memleketimiz şartlarında binilebilecek en kral otomobiller Japon araçlarıdır aksini iddia edenin ya parası çoktur ya aklı yoktur

    MercerMercer12 gün əvvəl
  • Accord günlük kullanılır gayet normal 2.4 de olsa.günlük kullanıma uygun mu videosunun konusu eski 7,S cherokee land cruiser vb araçlar olmalı

    messi messimessi messi13 gün əvvəl
  • Hocam sanki lamborghini diablo gibi atmışsın başlığı. Tabiki gündelik kullanılacak bu araç tuhaf olan ne anlamadım.

    Atilla BAYRAMAtilla BAYRAM13 gün əvvəl
  • Birde x7 C5 dene bak seni nasıl mutlu eder şimdiye kadar bindigin araçları unutursun

    İsmail özerİsmail özer13 gün əvvəl
  • Mitsubishi carisma çeksen çok iyi olur abi 2000 model falan olsa çok iyi olur

    Berhan ÖzerBerhan Özer13 gün əvvəl
  • Umarım Mondeo incelemesi gelir

    Texaslı JoeeTexaslı Joee13 gün əvvəl
  • Motor bozmaz sanzuman bozmaz on takim bozmaz ic trim sesi olmaz dosemelerde sarkma olmaz tavanda sarkma olmaz torpidosu yipranmaz lpg de en sorunsuz motor asla ariza vermez, hatalı sekilde kurcalanmadigi surece bozamazsiniz kardesim bu arabayi , her zaman derim fransiz 2 yasa kadar alman 3 yasa kadar honda 30 yasa kadar kullanılır.

    munlubas83munlubas8314 gün əvvəl
  • Ethem abi cruze incelemesi bekliyoruz senden

    doğancan yıldızdoğancan yıldız14 gün əvvəl
  • 2003 model ama sanırsın 2010 model bugün satılsa hala satacak güzellikte bir araç benim hayalim dir

    kadir mirac Zerenkadir mirac Zeren14 gün əvvəl
  • O arabayı biliyorum temiz arabaydi

    ersin durumersin durum14 gün əvvəl
  • Bu nesiil araçlar gerçekten birer efsanedir. 0.26-0.28 cd değerinde bir rüzgar sürtünme kat sayısı vardır ki bu da o dönemim mercedes slk spor modellerine eşdeğerdir. Sorunsuzdur. Camry 3.0 v6 kullanan birisi olarak söylemek gerekirse yeni araçların çoğu bu hazları vermiyor.

    tolgay demirtolgay demir14 gün əvvəl
  • Yemin ederim arabanın babası.. hala duruyor bende otopark da hafta sonları biniyorum. Bide egea var onu iş için kullanıyorum Vtec de sorun oluyor küçük bi aliminyum parça yağ akıntısı oluyor 7.200 çevirir Koltuk ısıtma Hiz sabitleme 235 de kesiyor arabayi bilin istedim

    Tugay SemizTugay Semiz15 gün əvvəl
  • Vayy bee accord efsane aractir accord dedimmi en cok satilan ve tercih edileni 2.00 cc motorlardir..Buyuk motor araclari her zaman cevremdekilere sevdiriyorum suanki piyasada 1.00 cc 1.200 cc motorlara binceginize gidin buyuk motorlu yasi olan arabalara binin diyorum her zaman suanki yalanci turbo araclardan ziyade atmosferik motor candir..

    Tolga KurtcuTolga Kurtcu15 gün əvvəl
  • Araba sanki 2010 2012 gibi maşallah kasa hiç eski durmuyor

    İbrahım Şahanİbrahım Şahan15 gün əvvəl
  • Frenler disk mi kampana mi amartisörler mac pharseon mu burulma kirisli mi torsiyon mu onu da testlerinizde bahseder misiniz Ethem Bey

    alpcanalpcan15 gün əvvəl
  • Güvenlik donanımlarından ses sistemini de test eder misiniz?

    alpcanalpcan15 gün əvvəl
  • audi a8 bekliyorum

    Emrah TürkoğluEmrah Türkoğlu15 gün əvvəl
  • Turkiyede 10 binde yağ değiştiriyorlar bana çok saçma geliyor. Yağ 30 binde ve 1 senesini doldurdumu değiştirilir.

    Grauer WolfGrauer Wolf15 gün əvvəl
    • Yok ebesinin nikahi Türkiye Sıcak ülkedir Yağ çok çabuk Yanar 10binKm bile Asfalt gibi Katrana dönüşüyor

      Süngerli KareSüngerli Kare15 gün əvvəl
  • Bende de vardı 2011 ile 2018 arasında kullandım. Harika bir araç hem aile arabası hem yarışabileceğiniz güçlü bir makine.

    RockShelbyRockShelby15 gün əvvəl
  • Dizel modeli var bi abide 270bin kmde sifir aldi yurt disinda servis haric masraf cikarmadi bide kullanan abimiz araci cok sert kullaniyor ona ragmen cok iyi

    Sinan YilmazSinan Yilmaz15 gün əvvəl
  • Bende 2.2 i-cdti 140 Beygir var torku 350Nm nasil olurda 190 Beygir 232Nm olur 😂😂😂😂

    Tolga KocTolga Koc15 gün əvvəl
  • .

    ismail Kahramanismail Kahraman15 gün əvvəl
  • .

    ismail Kahramanismail Kahraman15 gün əvvəl
  • .

    ismail Kahramanismail Kahraman15 gün əvvəl
  • .

    ismail Kahramanismail Kahraman15 gün əvvəl
  • .

    ismail Kahramanismail Kahraman15 gün əvvəl
  • Süper

    Ferit DemirelFerit Demirel15 gün əvvəl
  • Etem bey e 46 testide guzel olur

    Efe PansiyonEfe Pansiyon15 gün əvvəl
  • Abi yapma ya sen videoları çektikten sonra fiyatlar 2 katına çıkıyor almak istediğimiz araçlardan uzaklaşıyoruz :)

    Kurna z Z zKurna z Z z16 gün əvvəl
  • Ethem bey merhaba.. en merak edilen araçları bize tanıtıyorsunuz öncelikle bunun için size teşekkür ederim.. Bir Chrysler grand Voyager videosu çok güzel olurdu.

    Zeynoalp YazıcıZeynoalp Yazıcı16 gün əvvəl
  • Ethem abi Allah senden razı olsun.Emin ol araba alacak insan veya herhangi bir araba almayı düşünen insan hiçbir forumdan gruptan şu bilgileri toplayamaz.Başarılar abi.

    Emre KulEmre Kul16 gün əvvəl
  • Hondanın en efsana kasa ve motor bu arabadır…

    Ozan Z.Ozan Z.16 gün əvvəl
  • Dakika 12:16 kral arkadan geldi ve tokatladı...

    T BGNT BGN16 gün əvvəl
  • Vtec2 videosu gelsin

    Erkan arsErkan ars16 gün əvvəl
  • Ethem efendi işin gücün hizlahmak yarış arabası olsa varya yandı araba sahipleri

    Sertaç ÜnlüSertaç Ünlü16 gün əvvəl
  • Ethem abi hayırlı ramazanlar abi senden bi araba rica ediyorum Çekersen çok sevinirim hyundai genesis çekebilirmisin

    Faruk ÖztürkFaruk Öztürk16 gün əvvəl
  • ETHEM ABİ SEVEREK TAKİP EDİYORUZ, İŞİN RASTGELSİN

    Enes CanEnes Can16 gün əvvəl
  • Sonunda widyo geldi

    Oto Gezinti yaris videolariOto Gezinti yaris videolari16 gün əvvəl
  • bu kasa çıktığında hayallerimin arabasıydı halada eskimiş bir dizaynı yok güzel araba

    Tahir KirisciTahir Kirisci17 gün əvvəl
  • Broadwayden ucuz bre ( tamir)

    ADEN KIVANÇADEN KIVANÇ17 gün əvvəl
  • Hayalimdeki araba. Ne kadar Clio kullansamda accordun temizini bulmak imkansıza yakın

    Gentlement39Gentlement3917 gün əvvəl
  • Abi Hyundai Sonata 2.0 atmosferik motor aracımız var çekmeyi düşünürsen iletişime geçebiliriz .

    Emre KaracaEmre Karaca17 gün əvvəl
  • Çok yakışıklı araba maşallah. Allah kaza bela vermesin.

    düzboru downpipedüzboru downpipe17 gün əvvəl
  • 👍

    Serkan GülerSerkan Güler17 gün əvvəl
  • Selamlar , Kazalı olarak 6ay önce 2lt 2007 model makyajlı kasasını aldım, kazadan dolayı motor yatak sarmıştı Düzce Honda Koray kardeşim 2.4 motor ile swapladık motor üst kapağı 2,4 pistonlar 2.4 olarak topladık motor için 20binTL harcadım kazadan dolayı 30binTL harcadım videodaki arkadaşın anlattıklarına inanamadım sizde inanmayın arkadaş aracını satacak heralde kasko 800TL dedi zorunlu trafik sigortası 1300TL altı yok kaskosu sigorta şirketi senin olsa 6binTL altı çıkmaz kimse hikaye anlatmasın benim aracımın kasko poliçesi 20binTL çıkıyor 1. Honda Accord 2003den sonraki üretimi İngilterede makyajlı kasanın aracın krom ön panjur servis fiyatı 7500TL far çifti zenon servis fiyatı 15binTL ön tampon servis fiyatı 8binTL arka tampon 6binTL çamurluklar ön 4500TL kaput 12binTL orijinal Honda yedek parça fiyatları verdiğim fiyatlar Yan Sanayi kaporta olarak çok zor ve az panjur 2bin farlar 4bin çamurluk 1200 kaporta motor ve mekanik olarak hondanın en pahalı arabası 800TLye yağ çubuğunu çeker bakarlar sadece verdiği fiyat ve değerler çok iyi niyetli bu aracın Türkiyede tutmamasının sebebi parça fiyatları gelelim kullanıma benim aracım coliverli dyno 190ps veriyor 2vtes90 3vtes160 4vtes200 maksimum değerler bunlar 8 bin devir çevirir redline 7,5 devirde keser 4vtes 250 yapmaz 250 5de de yapmaz bu aracın gideri 220-235 maksimum stoktan bahsediyorum bakımını düzce Honda korayda 2500 yaptırdım kısacası paran varsa hondanın kalesidir civicle kıyası bile yapılmaz LPG de bütün araçların Sinop ayarı yapılıyor aracı hiç tanımadan anlatmış bu aracın alameti farikası ara hızlanması yola oturması ve nefesidir

    seçkin ustaerseçkin ustaer17 gün əvvəl
    • Hocam genel yorumları okudum. Tek senin yorumun çok uçuk. Doğru ya da yanlış demiyorum ama diğerleri niye hep memnun şekilde anlatmış. Birisi hatta LPG'de yakıt neredeyse 1.3 Honda jazz kadar yakıyor demiş. İnandırıcı gelmedi onların ki ama neden böyle yazıyorlar peki.

      pokezoompokezoom16 gün əvvəl
  • Ömrü boyunca adam akıllı detailing ya da oto kuaför görmemiş özellikle içi ve motoru.

    MR. TMR. T17 gün əvvəl
  • 2.4 kullanan insanlar taniyorum. Cok masrafsiz arac

    Azerbaycan OlkesiAzerbaycan Olkesi17 gün əvvəl
  • 02:33 de verginin kaç olduğunu anlayamadım anlayan biri yazsın zahmet olmazsa

    Aliiyar MamukAliiyar Mamuk17 gün əvvəl
  • Bu araç aslında Honda nın premium markası ACURA (Türkiye ve Avrupa da pek bilinmez. Amerika da en çok sevilen ve satılan premiumlardan. Tıpkı Lexus gibi) TSX modeli. Honda Avrupadaki marka algısını yükseltmek için bu aracı ve Legend (ACURA TL) hatta NSX i Honda markası ile satıyor. Aslında Vectra, Mondeo, Passat la bir tutmak yanlış, 3.20, C200 veya A4 ile bir tutmak gerekir.

    Bayram küçükBayram küçük17 gün əvvəl
  • ❤️ ACCORD K24 DOHC VTEC !

    AHMETAHMET17 gün əvvəl
  • Araç güzel on numara fakat yedek parça anormal pahalı far tampon vs fiyat araştırın ağzınız açık kalır . Önden kaza yapan herkes direk perte verir aracını bilen bilir

    ÖMER DOĞANÖMER DOĞAN17 gün əvvəl
  • Ford c max incelemesi bekleriz zira mpv araçlar tam bir aile otomobili ve kullanımı çok zevkli,kolsy gelsin

    yeditepeli kılıçyeditepeli kılıç17 gün əvvəl
  • 9 litre nedir dayı ben tsı passtb8 le 5 ler gezıyorm uzun yol

    Mstfayldrm TürkdenizciMstfayldrm Türkdenizci17 gün əvvəl
  • Abi Kangoo extreme videosu gelsin

    Keyhüsrev Miralay oğluKeyhüsrev Miralay oğlu17 gün əvvəl
  • Çocukluğumdan beri hayalimdir k24 cl7 yada cl9 accord alıp ufak çapta mekanik modifiye yapıp binmek inşallah bir gün nasip olur ülkemizde değeri bilinmeyen bu arabayı tanıttığın için teşekkürler Ethem abi

    Kadir 111Kadir 11117 gün əvvəl
  • 10:00 uçak miydi o:)

    cemil ceyhun öğütmencemil ceyhun öğütmen17 gün əvvəl
  • Aradığım video

    cemil ceyhun öğütmencemil ceyhun öğütmen17 gün əvvəl
  • 2004 modelini 10 yıl boyunca kullandım. Kronik sorun yaşamadım. Hiç üzmedi yolda bırakmadı. Sahibine tavsiyem LPG için imkan varsa afr ayarı (air flow ratio) ayarı yaptırması. Çok fark ediyor. Ankara da yapan bir arkadaş var.

    Aydan TambayAydan Tambay17 gün əvvəl
  • Etem abi çektiğin arabaların çeşitli motorlarının yakıt tüketimi de söylenirse güzel olur sevgilerle...😊😊

    Ahmet ŞENAhmet ŞEN17 gün əvvəl
  • Üstündeki K24 motoru aslında çok performanslı bir blok fakat çoğu kişi bilmemekte, genelde K24 motora K20 üst kapak takıp dereceli F/E/H ile çok iyi güç alınır adeta sleeper gibi kayar gider yolda, hacmi yüksek olduğu için K20 den daha çok tercih ediliyor swap konusunda, fakat yağ pompası K20 ile değiştirmek çok daha iyi olacaktır Accord kasası gereği ağır kalıyor Eg-ek kasaya swaplandığında kısa şanzıman ile çok çok felaket gideceğine eminim

    MertMert17 gün əvvəl
    • f/e/h zaten allahın emri 😁

      Eren KınaşEren Kınaş17 gün əvvəl
  • 2 ay önce 2.4 K24 Accord umu sattım. 2 sene kullandım, yaklaşık 20 bin km kullandım. Almayı düşünen arkadaşlar temizini bulursanız kaçırmayın. Ufak tefek kronik problemleri dışında son derece sorunsuz bir araç. Yıllık bakımını 300-400 tl ye özel servislerde yaptırabilirsiniz. Yakıt desen LPG de kesinlikle çok uygun. Vergi desen yıllık 900 lira civarıydı. Performans desen devir çevirmeyi seven, ciğerli bir motoru var. Konfor ve yalıtım orta seviye.

    İlker Topuzİlker Topuz17 gün əvvəl
  • Arkadaşlar bende 2008 model 2.0 vardı. Şehir içi kullanıma göre (biraz agresif kullanıyordum) 10-14 litre arası, şehir dışı 100-130 km/h ortalama hızda 8-10 litre arası tüketiyordu. 1100-1200 km yolculukta 300-350 tl gaz yakıyordu. Araca 7 ay bindim tam bir uzun yol ve aile arabası ve günümüz Türkiye'sinde ekonomik olarak güzel bir yerde. D segment olması dolayısıyla büyükşehirlerde parça sıkıntısı yok fakat daha küçük şehirlerde parça sıkıntısı olabilir. Parçalar kolay kolay bozulmaz fakat bozulursa bir tık pahalıdır bilginiz olsun alacak arkadaşlar varsa bunları göz önünde bulundurmasında fayda var.

    Mikail ÖzdemirMikail Özdemir17 gün əvvəl
  • Şu aracın kıymetini bilmeyen yurdumun vak fanatikliği yapan insanları...

    C.E YC.E Y17 gün əvvəl
  • Japon tankı

    ANIL ŞATANIL ŞAT17 gün əvvəl
  • 6 aylık vergisi 1430 TL mi 🤗

    Emirhan MenteşEmirhan Menteş17 gün əvvəl
  • Şunların bile fiyatı arttı ya. Piyasası olmayan arabalar 150 bin TL. 2005 model hem de ya. Hem de esp yok 2007 model altında

    Aslan AslansAslan Aslans17 gün əvvəl
  • Çok şükür ki 2.4 sahibiyim..

    Mustafa BozdemirMustafa Bozdemir17 gün əvvəl
  • Benim vtec 2 civic 2005 . Sehirdisi 8 içi 10 lt lpg yaku Iyo. Pek fark yokmuş.

    Yunus EmreYunus Emre17 gün əvvəl
  • Hondanin tam Japon olduğu yıllar.

    Yunus EmreYunus Emre17 gün əvvəl
  • 2.4 e gore biraz fazla yakmis, 3.5 V6 karisik trafikde 11 litre yakiyor

    Mc CylkMc Cylk17 gün əvvəl
  • Abi sonata v6 gls 1999-2011 gelirse çok memnun oluruz kıymeti bilinmeyen kore mercedesi

    Mücahit GÜLMücahit GÜL17 gün əvvəl
  • 2.0 k20 makinesi de az yakar çok kaçar aklınızda bulunsun :)

    Ömer KalenderÖmer Kalender17 gün əvvəl
  • aynı yılın toyota avensis incelemesi de güzel olurdu kıyaslamak açısından

    Berk ParBerk Par17 gün əvvəl
  • Abi 2010 mazda 3 incelemesi efsane olur

    Yağız Kağan TURANYağız Kağan TURAN17 gün əvvəl
  • TİCARİ GÜNDELİKDE GELSİN

    Mervan TurgutMervan Turgut18 gün əvvəl
  • Buji değişimi icin nasıl 600 lira verdin abi tanesi 60 lira desen 320 iscilikle 380-400 liradir

    Yhy OzbkmzYhy Ozbkmz18 gün əvvəl
  • Bende 2.0 motorlu olan vardı LPG'de dahi yakıtı çok fazlaydı onun haricinde her şey güzeldi . 2.4 ne yakar tahmin etmek istemiyorum :D

    Alex De SouzaAlex De Souza18 gün əvvəl
  • Bu araba manuel olsa çok can yakar

    FurkanFurkan18 gün əvvəl
  • Etem Abi Chrysler 300C videosu gelecek mi

    Mehmet Emre CingözMehmet Emre Cingöz18 gün əvvəl
  • 55 SamsunSpor ♥️♥️

    Taha Yasin KilicTaha Yasin Kilic18 gün əvvəl
  • R20 cu1 kasa testide brkliyoruz abi

    Sinan KaramukluSinan Karamuklu18 gün əvvəl
  • Japonyada bu araclar çop olalı 10 sene var

    Nuri UrunNuri Urun18 gün əvvəl
  • Abi gündelik serisinde Opel Astra J 1.4 T çekermisin

    Abdullah ÇetinAbdullah Çetin18 gün əvvəl
  • Hem Accord hem 55 plaka daha ne olsun.Değeri bilinmeyenlerde bugün. #Accord

    del Soldel Sol18 gün əvvəl
  • Astra G gelsin

    Berkay ErsalBerkay Ersal18 gün əvvəl
  • İsveçten gelip volvo kullanan yok mu yaw bir v60 ne bileyim xc60 flan görmek istiyorum.

    AKİ İAKİ İ18 gün əvvəl
  • vergisi 2800 tlmi

    Levent ErhanLevent Erhan18 gün əvvəl
  • 18 yaşında arabadan 2800 lira mtv almak... Halkı düdükleme

    Osman TuranoğluOsman Turanoğlu18 gün əvvəl
  • Toyota Avensis gelirse seviniriz yaklaşık 5-6 yıl önce 2000 modeline binmiştim 2.0 benzinli çok beğenmiştim.

    Ümit AKÇAOĞLUÜmit AKÇAOĞLU18 gün əvvəl
AZworlds