KUTU AÇILIŞI | Yeni Nissan Juke 2021 | Test Sürüşü

16 Fev 2021
70 818 Baxış

Otomobil üretimi pandemi başlangıcında adeta tıkandı ve uzunca bir süre tedarikte ciddi sorunlar yaşandı. Sistemin yavaş yavaş oturmaya başlaması ile de modeller ardı ardına ülkemize gelmeye başladı. Bu modellerden bir tanesi de yeni Nissan Juke oldu. Eylül 2019'da yani pandeminin hemen öncesinde tanıtılan araç, ülkemize 1 yıl geç geldi. Özellikle gençlerin ve kadın kullanıcıların radarında olan Juke, bir önceki kasasında aldığı eleştirileri çok güzel bir şekilde yeni Juke'a uygulamış ve ortaya da başarılı ve büyük bir tasarım çıkmış.
İşte biz de bugün, bu aracı detaylı bir şekilde inceleyeceğiz ve test sürüşünü gerçekleştireceğiz. Tabi tüm bunlardan önce ilk olarak aracı stok alanından çıkartacak, ardından bir güzel yıkayacak ve PDI yani kabul işlemlerini gerçekleştireceğiz. Ardından da sürüşümüze geçeceğiz. Sürüşümüzde bu araç hakkında merak ettiğiniz birçok konuya değinme fırsatı elde ettik. Umarız videomuzu beğenirsiniz. İyi seyirler.

Şərh
  • Arkadaşlar merhaba, küçük bir düzeltme yapalım :). Aracın boyu 4.2mt, videoda dil sürçmesi olmuş ve 5.2mt denmiş. Anlayışınız için teşekkürler :).

    SekizsilindirSekizsilindir10 gün əvvəl
    • Canin sagolsun etem abi hepimiz insaniz beser sasariz

      Ibrahim Yılmazla Doğa ve ManzaraIbrahim Yılmazla Doğa ve Manzara10 gün əvvəl
    • 8.55 de bi durdum. Ne 5.2 mi 😲😲😲🤗🤗🤷‍♂️

      Serkan sengülSerkan sengül10 gün əvvəl
    • Bende maşallah transporter gibi demiştim

      Meho MehoMeho Meho10 gün əvvəl
    • Bir Juke kadar daha fazla söylemişsiniz! :D

      B. Ercan M.B. Ercan M.10 gün əvvəl
  • Vay kardeşim keçiören Forum avm önünden geçmiş..İnsan bir uğrar Halil kardeşinin evine yaklaşmışsın..Bu arada 0_100 yaptığın noktada 70 radarı vardı..Pas geçmişsin.. Keçiören liler sever seni..Çok selam..Bir daha gel..

    Hm AHm A7 saat əvvəl
  • Ethem abi en sevdiğim videolarin tozlu garajdaki araclara uygulama videolarin,çok keyifli

    Ferhat SezerFerhat Sezer2 gün əvvəl
  • Bu kasaya 1 motor olmamış.çok yakar ve hantal kalır. Gitmez ve keyif vermez.sadece görüntü var.bu arabanın ederi 200.000 ni geçmemeli

    Serkan BozkurtSerkan Bozkurt6 gün əvvəl
  • Alana hayırlı olsun güzel araç ama bu fiyat olmamalı

    Bayram Ali BayramBayram Ali Bayram6 gün əvvəl
  • Koltuk kafaları 13:08 Renault Logosuna benziyor. Bu kadar dikkatsizlik olmaz.

    ÖzdereÖzdere6 gün əvvəl
  • kona mu juke mu daha guzel daha iyi ?

    YUF TUFYUF TUF6 gün əvvəl
  • Güzel inceleme olmuş 👍 Araç eski versiyona göre çok daha iyi. Ayrıca Onur Bey çok samimi. İyi çalışmalar.

    Gündal KocabıyıkGündal Kocabıyık7 gün əvvəl
  • 1.CAM TAVAN kesinlikle olmalı 2.Fiyatı cok pahalı 3.Cok yakıyor🤦‍♂️😔😔4. Motoru büyümesi lazım. kasaya göre hantal kalkmıyor 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    Huseyin MarasliHuseyin Marasli8 gün əvvəl
  • Abi tozlu garajda yeni video gelsin

    Furkan OkurFurkan Okur8 gün əvvəl
  • Sifir araba sahin bile alsan o ilk start yokmu gercekten super bir duygu..

    Tolga KurtcuTolga Kurtcu8 gün əvvəl
  • Arabanın stoklar efsane abi yaa bayılıyom bu arabaya

    TR esclucas 060TR esclucas 0608 gün əvvəl
  • 350 bine satmaz o paralara c suv d ve c segmenti daha iyi arabalar varken sadece baslangic paketi satabilir

    MetehanMetehan8 gün əvvəl
  • Nissan bir başka gerçekten,ayrı bir sempatisi oluyor hep.

    Mete AltınMete Altın8 gün əvvəl
  • 2:18 :D çok kötü bir duygu

    Emre KinziroğluEmre Kinziroğlu8 gün əvvəl
  • Bu arabanin görusune para verirsin konfor ic genişlik vs boş yine

    KENJOKENJO9 gün əvvəl
  • Etem abi öncelikle saygilar selamlar 76 model restore edilmis murat 124 nami değer hacı murat kullanirsan çok sevinirim kendine iyi bak abii

    Necmi SoyluNecmi Soylu9 gün əvvəl
  • Tempraaaa 👍

    RENDA GarageRENDA Garage9 gün əvvəl
  • Araba güzel rengi daha da güzel, bu serinin devamı gelsin. Yeni juke güzel olmuş eskisini sevmiyordum bunu baya beğendim, özellikle rengi muazzam

    Emre AydınEmre Aydın9 gün əvvəl
  • Bu yeni kasayı çok beğendim be👍👏💪

    HEYTO MEYTOHEYTO MEYTO9 gün əvvəl
  • Abi şu arabayı yıkarken icim acidi kovayla yikayin lutfen :)

    Kaan ÖncülKaan Öncül9 gün əvvəl
  • Sıfır araba alsam satana kadar üstünden çıkartmam 😃

    Silkroad PrivateSilkroad Private9 gün əvvəl
  • Pis arabaya köpük sıkıp süngerlemek nedir? Sonra neden sıfır aldığımız araçlar kılcal çiziklerle dolu oluyor acaba.

    Can KızılçayCan Kızılçay9 gün əvvəl
  • İNSAN KADRANA DİJİTAL KOYAR BEEEE

    KazanovaKazanova9 gün əvvəl
  • Sekiz silindir araç tanıtımında kalite 👍

    deniz gulverendeniz gulveren9 gün əvvəl
  • abi hazır karlı havalar varken bi off-road videosu gelir mi

    Merthan YılmazMerthan Yılmaz9 gün əvvəl
  • Bagaj kaç lt

    ANKARAGÜCÜANKARAGÜCÜ9 gün əvvəl
  • Arabadan koruyucu bantları çıkarırken özen gösteren Onur beye teşekkürler. Yüzük, saat, kemer takan bir kişi arabaya işlem yapmamali.

    Ali OralAli Oral9 gün əvvəl
  • etem abi yolunuz kütahya tarafına düşerse 1970 ford f250 custom var

    samet özdemsamet özdem9 gün əvvəl
  • 7:35 Subaru GC8

    Aydın ÖzsoyAydın Özsoy9 gün əvvəl
  • 7:35 deki gc8 tercih ederim

    Hasan AYHasan AY9 gün əvvəl
  • Çekim ve açılarda level atlanmış harika sunumlar.

    omer guvenomer guven9 gün əvvəl
  • Tozlu garaj videolarının tadını hiç biri vermiyor

    Fatih ŞerefFatih Şeref9 gün əvvəl
  • Ne %50 ötv si ötv olmaması gerekiyor bu aracın 120 bin 130 bin bandında olması gerekiyor almayın aldırmayın almıyoruz arkadaşlar

    Mehmet AMehmet A9 gün əvvəl
  • Abi ses desiber ölçüsü mantıklı ama hava şartları etkileyeceği için bence biraz adil olmayabilir

    Cay698Cay6989 gün əvvəl
  • D1 Doblo olsun

    Mahir FidanMahir Fidan9 gün əvvəl
  • 1:18 tavanda göçük mü var?

    Yunus Emre YagmurYunus Emre Yagmur9 gün əvvəl
  • Mercedes B180 yeni kasa test sürüşü bekliyoruz

    Erkan YıldırımErkan Yıldırım9 gün əvvəl
  • Çalışanların sunumu anlatımı çok güzel ve başarılı özellikle onur beyin başarılarınızın devamı dileğiyle.

    İLKER COSGUNİLKER COSGUN9 gün əvvəl
  • Mrb arkadaslar araba guzel ONUR beyin banti sökerken araba çizilmesin diye yüzügünü cikarmasi taktir edilecek bi durum arabayida cok guzel tanitmis

    Azad SavaşAzad Savaş9 gün əvvəl
  • Aslında alabilecek gücümüz olsa her firma çok ilgili sağ olsunlar

    Ahmet Efe AytekinAhmet Efe Aytekin9 gün əvvəl
  • 1.0, 3 silindir, b segmenti ve 370.000₺...

    Emir KAPLANEmir KAPLAN10 gün əvvəl
  • Adam bir bezle heryeri sildii maşallah

    Atakan Anıl BulutAtakan Anıl Bulut10 gün əvvəl
  • Nerde eski pathfinderlar terranolar patrollar yeni yenidir ama Nissan'ın eski suv modelleri herzaman favorimdir ozelikle Pathfinder 98 99 makyajsiz nami diger miroglu kasa Allah nasip ederse temiz bulursam alicam

    Ibrahim Yılmazla Doğa ve ManzaraIbrahim Yılmazla Doğa ve Manzara10 gün əvvəl
  • O farlar berbat.

    Yusuf ÖzerYusuf Özer10 gün əvvəl
  • yanlız içini dısından daha çok beğendim 👍

    Yusuf DemirbağYusuf Demirbağ10 gün əvvəl
  • 2021 megane 4 joy 1.3 tce manuel vites inceleme ve test surusu cek

    Mehmet ali AndırınMehmet ali Andırın10 gün əvvəl
  • 15:48 bu açıyla çekimler hangi kamerayla yapılıyor. Bilgisi olan?

    A. TRA. TR10 gün əvvəl
  • 100 bin tl olması lazım bu arabann

    six hundred double Rsix hundred double R10 gün əvvəl
  • Halen sandero platformu uzerinde mi kurulmuş

    erhan yıldızerhan yıldız10 gün əvvəl
  • ÖTV varken hiç tadı yok , ülkenin geliri %80 vergi uzaya gideriz, oto yol köprü yü öderiz..

    Serdal AlbayrakSerdal Albayrak10 gün əvvəl
  • Abi 1.3 Qashqai bekliyoruz 2021

    kangalkangal10 gün əvvəl
  • Açılır cam tavan yoksa,para etmez ! Analog gösterge mi ! Yazık olmuş ;) 2008 Gt yer bunu !

    Fatih SariFatih Sari10 gün əvvəl
  • konsolu ferrari f430 gibi

    Ogün ÖzgürOgün Özgür10 gün əvvəl
  • Elinize sağlık , O paralar verilmez

    Önder ÇınarÖnder Çınar10 gün əvvəl
  • BRAVO NISSAN COK GUZEL OLMUS

    Guguk06 YTGuguk06 YT10 gün əvvəl
  • Içten ve detaylı anlatımlarınız için teşekkürler..

    Atilay CömertAtilay Cömert10 gün əvvəl
  • 2 kişiden fazlası için uygun araç değil. Arka yine acil durumda kullanmalık.

    Ali KoçoğluAli Koçoğlu10 gün əvvəl
  • Yenisi eskisine nazaran çok daha iyi özellikle iç dizayn ve koltukları sanki üstü açık roadster yada Cabrio araba nin koltuğu gibi on tasarım fotoğraf larda çok güzel gelmedi ama videolarda alıştım 2008 alacakların kafasını karıştırır bugün arabayı sattı babam 17 de 0 almıştık ucuza gitti kasko değerine ama kimse satamıyordu biz sattık ucuza biraz 10-15 altına verdik hayırlısı olsun boşu her arabadaki gibi hoş değil yeni bir araba alabilme dileği ile Allah herkesin gönlüne göre versin.

    Talha CevizTalha Ceviz10 gün əvvəl
  • Bende 2012 si var.yenisinin arka koltuk kismi hala dar ve klostrofobik gorunuyor.ön koltuklar muazzam olmus malzeme kalitesi çağ atlamis.en cok cvt den kurtulduguna sevindim.motor biraz zayif kaliyo ama dusuk mtv diliminde olmasi ve gercekten cok basarili yakit tuketimiyle takdiri hak ediyor.

    Bahri SelaçtıBahri Selaçtı10 gün əvvəl
  • Padişahımız yüzünden yeni araba alamaz olduk. Buna da şükür şimdilik nefes almak bedava.

    Ali KoçoğluAli Koçoğlu10 gün əvvəl
  • PDI ne oldu ??

    yalcin celenyalcin celen10 gün əvvəl
  • Tanıtım için herkeze teşekkürler herkezin emeklerine sağlık. Onur bey gibi güler yüzlü ve samimi insanları daha fazla süre görmek isteriz videolarda. Hayırlı satışlar olsun.

    emrah gideremrah gider10 gün əvvəl
  • bence çirkin olmaya devam etmiş

    ersin çetintaşersin çetintaş10 gün əvvəl
  • 8:30 larda "nissanın gelmişine geçmişine" deyince aha dedim geliyooo:)

    gzksrgzksr10 gün əvvəl
  • Abi video fotoğrafında galiba arabayı soyuyosunda bana biraz erotik geldi +18 e girmesin:)

    Tan TuniTan Tuni10 gün əvvəl
  • 2:19 da gülümsedim ama 2:24 de sesli güldüm :D :D

    resul Akçadağresul Akçadağ10 gün əvvəl
  • "SIFIR ARAÇ NASIL YIKANMAZ" oynat bakalım

    Detail 35Detail 3510 gün əvvəl
  • Koltuğunuz neden o kadar geride? Sizin ideal sürüş pozisyonunuz bu olamaz. Multimedyaya yetişmek için koltuktan kalkacaktınız neredeyse. Gençlere doğru örnek olmak lazım bu tip paylaşımlarda, lütfen yanlış anlamayın.

    KRTL06KRTL0610 gün əvvəl
  • Ethem abii konuyla alakasız ama şu an facebook da bi sayfada senin önünde 150 km hızla giden renault 12 nin videosu var nerede olsa tanırız seni görüntü yoksa sesin bile yeter abim saygılar sevgiler...

    Mehmet TopuzoğluMehmet Topuzoğlu10 gün əvvəl
  • Hoparlorlerde kapak yok galiba acikmi durcak oyle delinir gider onlar ayak illaki çarpar

    emin oruçemin oruç10 gün əvvəl
  • araba cok yakıyor bizim 2008 model araba aynı yolda 1.6 benzin turbosuz bu kadar yavaş gitsem 5 litre yakıyor. birde marifet gibi 5 litre demeyin. aynı yolda basarak kullanıyorum sürekli basarak 10 litre

    ferhat baygaraferhat baygara10 gün əvvəl
  • Dk 7.30__7.35 deki makinanin geçişi

    emin oruçemin oruç10 gün əvvəl
  • Bu sefer gerçekten juke diye oturmuş. Onur Saraç beyin bu araci peynir ekmek gibi satacağına inanıyorum.

    gokhan çakmakgokhan çakmak10 gün əvvəl
  • Böylesine tipsiz , şekilsiz başka araç varsa söyleyin arkadaşlar ??

    Z.w QwertyZ.w Qwerty10 gün əvvəl
  • video da göremedik, küçük ama çok önemli bir ayrıntı keşke yer verilseydi; nissan sıfır araçların 4 kapısında sök tak işlemi olması, kapı vidalarının hepsiyle fabrikada oynanmış olarak gelmesi

    Onur BaşarOnur Başar10 gün əvvəl
    • Ekspertiz mi yapıyo adam ne alaka,Sami Tarcan izleyip mi geldin

      SerkanSerkan10 gün əvvəl
  • arkası toyota dan biraz alıntı yapmış şık tasarım avrupa piyasası 140 bin tl civarında sanırım bu araç ülkemizde maşallah uçuyor tam cuk gibi oluyor

    berkberk10 gün əvvəl
  • Yeni kango testi yapabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim başarılar dilerim

    Ferit DemirelFerit Demirel10 gün əvvəl
  • Abi şu arkadan yaptığınız aracı arkadan takip eden görüntüyü nasıl bir kamera ile çekiyorsunuz? Bir özdl apratlı bir go pro mu? Yoksa başka bir şey mi?

    designerontheroaddesignerontheroad10 gün əvvəl
  • cozunurlugu dusuk oldugu icin buyutmede sorun olmuyor.

    easyneoseasyneos10 gün əvvəl
  • Çok güzel bir kutu acilimi olmuş onur beyin samimeti de videoya değer katmış tebrikler 👏👏

    Özkan AksuÖzkan Aksu10 gün əvvəl
  • Videoyu beğenmemdeki en büyük etken vergi konusundaki yorumlardı bu tarz yorumları araba inceleyen herkesin yapması ve bu konuyu gündemden düşürmemesi lazım. Otomobil bir ihtiyaçtır tamam çok lüks bir araç alıyorsan %50 ve üstü vergi al ama b sınıfı bir araç için vergi %50 de bile kalsa fazla.

    SalihSalih10 gün əvvəl
  • Peki o yumruğun havada kalması :) Düşünsene Naber ? deyip çakıyomuş çeneye bitane sonra bişey olmamış gibi devam ediyomuş yıkamacı 😂

    Enes YAĞIZEnes YAĞIZ10 gün əvvəl
  • Ön tasarım biraz citroen leri andırmamış mı

    Ferhat CanFerhat Can10 gün əvvəl
  • her markanın çalışanları o markaya has oluyor

    mamimami10 gün əvvəl
  • bide honda kutu açılımı gelse çok iyi olurdu

    Onur SertOnur Sert10 gün əvvəl
  • Nissan bu arabayı güzel yapmış

    vos vosvos vos10 gün əvvəl
  • Bende 16 yasında bir almera var ve onunda tavanı böyle esniyor.Öyle de kalmış senelerdir..Bir şey olmaz.. Aracın arkası toyota CHR birebir aynı yalnız..

    ömer öztoprakömer öztoprak10 gün əvvəl
  • Ethem Abi, kutu "açılımı" yazmaman bile beğen butonuna basmam için yeterli oldu. Kafayı sıyırmış gibi "kutu açılımı" yazıyorlar. Allah akıl fikir versin. Bu arada araç eskisine göre çağ atlamış ancak en üst pakette Captur'daki gibi tamamen hayalet gösterge hiç değilse opsiyon olarak gelmeli idi.

    madamada10 gün əvvəl
  • Yıkamaları tamamen yanlış. Dünya para veriyorsun ama ön yıkama yapmadan arabayı direkt köpükleyip elle yıkıyorlar ve arabanın boyasında çizikler oluşuyor. Sıfır araba alırken arabayı bayii de yıkamamalarını istememin sebebi bu. Keşke aldıkları paranın karşılığını satış öncesi hizmette de verebilseler.

    FARUK AKSUFARUK AKSU10 gün əvvəl
  • Onur Bey gerçekten çok samimi ve cok güzel tanıtmış tebrikler👍🏼

    Melike CsknMelike Cskn10 gün əvvəl
  • 01:17 sağ alt kısımlarda çizik mi var bana mı öyle geldi

    10 euro10 euro10 gün əvvəl
  • Bu format videolar guzel. Izlemesi keyifli. Eline saglik. Arac bok gibi ama. Bedava versen binmem. Crossover diye bir sinif cikti, aptal aptal araclar. Hatchback desen degil, jip desen degil. Jipcik diyecen bunlara. Kimliksiz araclar. Yaw zaten son yillarda arabalarin hepsi boka dondu, emisyonlar ugruna. Yusyuvarlak araclar yapiyorlar. Su Juke denen araca bak arkadas. Oyun hamuru gibi, tostoparlak bir sey. Rezalet bir arac.

    slowokanslowokan10 gün əvvəl
  • Bu şekilde yıkama arabayı çizer.malesef sıfır arabaları ilk yikamalarinda çizik içinde bırakıyorlar.

    çağlar baliçağlar bali10 gün əvvəl
  • Yine harika bir video olmuş👏🏻 Nissan bayi yetkilisi Onur bey’in tavırları ve yaklaşımı muazzam. Araba alırken böyle arkadaşlarla muhatap olmak isterim. Efendi insanın hâli bir başka oluyor. Juke düşündüğüm bir modeldi, başka şehirde yaşıyor olmama rağmen, Ankara’da ki bu bayiden alım yapmayı düşünüyorum. Güzel esnaflığı özledik 🧿

    Mevlüt Alper KöseMevlüt Alper Köse10 gün əvvəl
  • Onur Bey aracı çok güzel tanıtmışsınız cok samimi bir arkadaş başarılarının devamını dilerim...

    Ahmet ErgünAhmet Ergün10 gün əvvəl
  • Mantıklısı %50 òtv diliminde C segmenti abi, oparalar etmez o B segmenti.

    Salih ÖztürkSalih Öztürk10 gün əvvəl
  • Bu arabada amerikada rolce rollys fiyatına değildir inşallah :)

    Tan TuniTan Tuni10 gün əvvəl
  • Ethem bey videoda yakıt tüketim bilgisi verirken YB verilerinin pompa verisinden ort %10 sapma gösterdiğini dikkate almak gerekir. Objektif olmak adına en azından YB verisidir demenizi bekliyorum

    Mehmet SönmezMehmet Sönmez10 gün əvvəl
  • Bir şey soracağım. Arkaya bağlanan kamera ayağı kamerada görünmüyor. Adı markası ne acaba nasıl çekiyor öyle

    omerki2omerki210 gün əvvəl
AZworlds